Mamy więcej niż 100 000 zadowolonych klientów w całej Europie. Dziękujemy!
Nie masz jeszcze konta? Utwórz nowy

Zarządzanie kontem

Zdalna Pomoc Opłacalnego Software

Pozwól nam na natychmiastową pomoc w przygotowaniu twojego oprogramowania do użycia

Potrzebujesz pomocy w zainstalowaniu lub aktywowaniu naszych produktów? Jesteśmy po to, aby ci pomóc! Od niedawna dodaliśmy nową usługę dostępną dla naszych konsumentów – usługę Zdalnej Pomocy Opłacalnego Software. Dzięki niej możemy teraz aktywować Twoje oprogramowanie za ciebie. Usługa jest szybka, bezpieczna i prosta. Po sesji Twoje oprogramowanie będzie gotowe do natychmiastowego użycia.

Zdalna Pomoc Opłacalnego Software – co to takiego?

Jest to program, który pozwoli naszym pracownikom z działu obsługi klienta pomóc ci w rozwiązaniu technicznych problemów na odległość. Używamy bezpiecznej aplikacji TeamViewer, która umożliwia nam połączenie się z twoim komputerem i aktywowanie produktu, który u nas zakupiłeś. Twoje urządzenie, komputer lub laptop może mieć specyficzne ustawienia, które sprawiają trudności przy samodzielnej aktywacji produktów. Dlatego też od teraz możesz skorzystać z opcji Zdalnej Pomocy, którą dla ciebie przygotowaliśm.

Dlaczego funkcja Zdalnej Pomocy jest świetnym sposobem na aktywację Twojego produktu?

  • Jest szybka i prosta oraz umożliwi ci korzystanie z produktu tak, szybko jak to możliwe
  • Jedyną rzecz jaką musisz zrobić to skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta i pobranie oraz uruchomienie aplikacji TeamViewer. Nasz pracownik wytłumaczy ci cały proces i pomoże w przejściu kolejnych kroków. Następnie możesz usiąść i obserwować jak aktywujemy Twój produkt zamiast ciebie.
  • Nasz przeszkolony dział Obsługi Klienta może rozwiązać problemy z aktywacją w krótkim czasie.
  • Jeśli wystąpi jakikolwiek problem z kluczem zostanie on rozwiązany natychmiastowy, bez konieczności wypełniania dokumentów reklamacyjnych.

Czy to bezpieczne?

  • Aplikacja TeamViewer, której używamy do zdalnej pomocy zawiera najwyższe standardy bezpieczeństwa, twój komputer będzie bezpieczny na każdym etapie sesji, od początku do końca.
  • Cały proces jest nagrywany, jeśli po procesie stwierdzisz, że nasz dział obslugi klienta zrobił coś niewłaściwie, możemy przejrzeć nagranie, aby stwierdzić, czy wszystko zostało poprawnie wykonane.
  • Możesz wcisnąć ESC w każdym momencie, aby natychmiastowo przerwać połączenie z naszym zdalnym pulpitem. Może to nastąpić np. Jeśli w tym samym momencie masz przychodzące połączenie na Skype lub potrzebujesz opuścić komputer na jakiś czas.
  • Twój ekran wyświetli się na czarno, ale jeśli masz uruchomione jakieś pliki lub programy, których nie chcesz nam udostępnić, wystarczy zamknąć je przed rozpoczęciem połączenia.

Jak to działa? (przewodnik krok po kroku)

Przyjrzyjmy się jak działa Zdalna Pomoc i jak przebiega cały proces.

Krok 1 - Pobierz aplikację Zdalna Pomoc Opłacalnego Software

Na samym początku będziesz musiał pobrać naszą wersję programu TeamViewer (Zdalna Pomoc Opłacalnego Software). Kiedy ją pobierzesz, może od razu otworzyć, gdyż program nie wymaga instalacji.

Aby pobrać program, kliknij tutaj: Pobierz Remote Help Opłacalnego Software

Strona powinna wyglądać tak, jak na poniższym zdjęciu i pobieranie programu powinno rozpocząć się automatycznie.

Krok 2 - Konfigurowanie połączenia zdalnej pomocy

Po pobraniu programu, otwórz plik ‘TeamViewerQS.exe’.

Natychmiast otworzy się małe okno.

W celu rozpoczęcia bezpiecznego połączenia, musisz skontaktować się z naszą obsługą klienta i podać swój numer ID.

Odpowiedzialna osoba z naszego zespołu wsparcia technicznego połączy się z twoim komputerem i rozpocznie aktywację produktu. Twoja tapeta na pulpicie zmieni się na kolor czarny, a nasz podgląd będzie wyglądał podobnie jak na zdjęciu poniżej:

Krok 3 - Instalacja i aktywacja produktu

Użyliśmy przykładowo pakietu Office 2016 Home and Student, aby zademonstrować, jak będzie przebiegał proces instalacji i aktywacji. Powiedzmy, że masz problemy z zainstalowaniem programu na swoim komputerze. W takim wypadku zainstalujemy go za ciebie. Plik instalacji jest dość duży, dlatego najlepszą opcją będzie pobranie go przed rozpoczęciem sesji zdalnej pomocy.

Uwaga: Ważne jest, aby upewnić się, że pobrałeś właściwą wersję programu (jeśli kupiłeś Office 2016, bądź ostrożny, aby nie pobrać innej wersji, np. 2013, gdyż klucz produktu nie będzie działał). Ponadto zalecamy odinstalowanie pakietu Office 365, jeśli masz go na komputerze, gdyż często oddziałuje on na instalacje innych produktów Office.

Tekst LAPTOP-18LLT43M, który widzisz w lewym, górnym rogu jest unikalną nazwą, którą TeamViewer przypisał do twojego komputera. Jeśli potrzebujesz sprawdzić nagranie video z przeprowadzonej sesji, będzie to dowodem, że odnosi się ono do twojego komputera, nie do urządzenia należącego do innego klienta.

Kiedy proces instalacji się ukończy, produkt może zostać aktywowany.

Office 2016 (podobnie jak starsze wersje) może zostać aktywowany poprzez otwarcie jednego z jego programów - takich jak Word, Excel, PowerPoint, lub OneNote. Kiedy otworzysz jeden z programu Office po raz pierwszy, pokaże się okno, które poprosi o wprowadzenie klucza produktu (patrz obrazek powyżej).

Odpowiednia osoba z naszej obsługi klienta wprowadzi klucz. Czasem zdarza się, że klucz nie działa, powodem może być niekompatybilność z dyskiem twardym komputera lub limity regionalne, ale nie musisz się tym martwić. Jeżeli ten sposób weryfikacji zawiedzie, spróbujemy aktywacji telefonicznej, jeśli ona także się nie powiedzie, podczas tej samej sesji wymienimy klucz produktu. W takim wypadku nie będziemy od ciebie wymagać dokumentów reklamacyjnych, a po aktywacji nowego produktu wyślemy nowy certyfikat z wprowadzonym kluczem.

I to już wszystko! Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące Zdalnej Pomocy Software Deals, nie wahaj się napisać do nas maila: info@oplacalny-software.pl

Skontaktuj się z nami

 

Twój zakup został dodany do koszyka

Darmowa wysyłka & 30 dni na zwrot