Gwarantujemy 100 % legalność i autentyczność oprogramowania! Mamy więcej niż 100 000 zadowolonych klientów w całej Europie. Dziękujemy!

Zaloguj się

Zarządzanie kontem

Menu

Poradnik reklamacyjny

 Jaki jest okres gwarancji na produkty firmy Opłacalny Software?

Wszystkie nasze oprogramowania są wyposażone w standardowy okres 2 lat gwarancji (przeczytaj więcej o gwarancji). Ale okres ten jest niejednoznaczny, jeśli chodzi o oprogramowanie, ponieważ oprogramowania się nie starzeją (w przeciwieństwie do większości innych produktów). Oznacza to, że nie traci ono na wartości, a każdy kolejny użytkownik będzie zawsze posiadał swoje oprogramowanie jak od nowości. 

 

 Jak złożyć reklamację do zakupionego oprogramowania?

Możesz zwrócić każdy zakupiony produkt, nawet oprogramowanie. Jeśli zdecydujesz się to zrobić,  musisz wypełnić Protokół reklamacyjny. Prosimy, abyś wypełnił wszystkie niezbędne dane, abyśmy mogli zakończyć Twoje zgłoszenie reklamacyjne jak najszybciej. Jeśli zwracasz już otwarte oprogramowanie (pudełko jest otwarte), konieczne jest wypełnienie Oświadczenia klienta.

 

 Jak zapakować produkt, aby nie uległ uszkodzeniu podczas wysyłki?

Produkt powinien, najlepiej, być spakowany w twarde opakowanie (karton) tak, by jego zawartość była zabezpieczona przed uderzeniami i uszkodzeniami mechanicznymi (zalecamy folię bąbelkową, albo stare gazety). Prosimy spróbować,  najbardziej jak to możliwe, wyeliminować możliwość uszkodzenia produktu podczas transportu, aby w ten sposób chronić siebie i swoje pieniądze. Ponadto, nie zapomnij dołączyć wypełnionego formularza reklamacyjnego.

 

 Na jaki adres należy zwrócić oprogramowanie?

Prosimy o wysłanie zabezpieczonej przesyłki razem z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres:

RA Software
Nové Sady 2
602 00 Brno
Republika Czeska

 Jak długo trwa procedura reklamacyjna?

Reklamacja jest rozpatrywana niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba że termin został przedłużony za zgodą obu stron. Warunkiem rozpoczęcia procesu reklamacyjnego jest, dostarczenie wszelkich informacji, które pomagają w sprawnym jej rozpatrywaniu. Kluczowym dokumentem jest poprawnie wypełniony formularz reklamacji.

 

 Kto pokrywa koszty reklamacji?

Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, tj. zaakceptowana, koszty wysyłki zostaną zwrócone na podstawie dowodu uiszczenia opłaty pocztowej lub podobnych dokumentów.

 

 Czy będę powiadamiany o zmianach statusu reklamacji?

O statusie zostaniesz powiadomiony drogą elektroniczną. Nie martw się, ściśle przestrzegaamy procedury reklamacyjnej i staramy się rozwiązywać wszelkie roszczenia tak szybko, jak jest to tylko możliwe.

Skontaktuj się z nami

 

Twój zakup został dodany do koszyka