Nie masz jeszcze konta? Utwórz nowy

Zarządzanie kontem

Office 2013 Professional, licencja elektroniczna

Office 2013 Professional, licencja elektroniczna
Zdjęcie jest tylko ilustracją, produkt sprzedajemy bez opakowania.
PL
Wszystkie języki
  • Licencja wielojęzyczna
Oszczędzasz610,00 zł
Wersja:
W magazynie = dostawa drogą elektroniczną (e-mail)
699,00 zł 568,29 zł netto
Darmowa wysyłka & 30 dni na zwrot

Zawartość zamówienia

  • Elektroniczny certyfikat licencji
  • Plik instalacyjny do pobrania
  • Certyfikat legalności zgodny z prawem UE
  • Potwierdzenie zakupu (faktura)

Wymagania systemowe

Procesor: 1 GHz
Pamięć: 1 GB RAM (32-bit) lub 2 GB RAM (64-bit)
Wolne miejsce na dysku: 3 GB
Grafika: procesor graficzny DirectX 10.0
System operacyjny: Windows 7, 8, 8.1 lub 10; Windows Server 2008 R2, 2012 lub 2012 R2


Office 2013 Professional, licencja elektroniczna

Dostęp do dokumentów z dowolnego urządzenia w dowolnym czasie

Office 2013 Professional pozwala użytkownikom na dostęp do dokumentów z dowolnego urządzenia w dowolnym czasie. Stwórz własne konto Microsoft i pracuj z dokumentami prywatnie mimo współdzielenia komputera! Dodatkowo, z przestrzenią dyskową w chmurze – OneDrive – możesz bezpiecznie przekazywać i udostępniać swoje pliki.

Pakiet Office 2013 Professional zawiera Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Access oraz Publisher.

Zatem, co nowego?

Word ma nowy wygląd! Dzięki nowemu paskowi narzędzi stał się prostszy w obsłudze formatów oraz w rozumieniu ich wzajemnej zależności.

Excel stał się lepszy dzięki nowym intuicyjnym funkcjom, takim jak przykładowo QuickAnalysis. Pozwala ona na odnalezienie odpowiednich narzędzi do opracowania Twoich danych oraz na ich łatwy przegląd przed zatwierdzeniem zmian.

PowerPoint prezentuje szereg udoskonaleń, które dają wielkie pole do popisu podczas personalizacji i stylizacji każdej tworzonej prezentacji. Największa zabawa to interakcja z dokumentami PowerPoint’a na ekranie dotykowym - możesz teraz przesuwać, dotykać, przewijać i powiększać wszystko co chcesz w swojej prezentacji.

OneNote pozwalają na dodawanie mediów, takich jak zrzut ekranu, w szybszy i bardziej wygodny sposób niż wcześniej.

Outlook natomiast umożliwia wydajniej zarządzać Twoim biznesem. Możesz teraz tworzyć harmonogramy online, uwzględniać w swoich planach prognozę pogody i przejrzyście podglądać kalendarze współpracowników by jak najlepiej dobrać czas na komunikację.

Access 2013 to narzędzia zarządzające bazami danych. Możesz użyć aplikacji, udostępniając dane w "chmurze" online. Dzięki temu programowi Twoje dane będą bezpieczne, pogrupowane i uporządkowane.

Publisher 2013 to tekstowy i graficzny edytor, dzięki któremu stworzysz arkusze, formularze, prezentacje i strony internetowe. Do tworzenia stron www i prezentacji nie musisz znać języków programowania ani HTML! Wszystko tworzy się za pomocą pól tekstowych, do których wrzucasz zdjęcia i tekst.

Twój zakup został dodany do koszyka

Darmowa wysyłka & 30 dni na zwrot