Nie masz jeszcze konta? Utwórz nowy

Zarządzanie kontem

Jak zwrócić lub wymienić swój produkt(y)?

Jak wymienić lub zwrócić swój produkt?

Mamy dwie różne formy, z których możesz skorzystać, jeśli chcesz zwrócić lub wymienić produkty, które kupiłeś u nas. Wypełnij zgłoszenie reklamacyjne, jeśli chcesz wymienić licencję, lub skorzystaj z formularza odstąpienia od umowy, aby zwrócić produkt i uzyskać zwrot pieniędzy.

Pobierz Zgłoszenie Reklamacyjne aby wymienić swój produkt
Pobierz Odstąpienie od Umowy aby zwrócić produkt

Przeczytaj poniższy tekst, aby uzyskać więcej informacji na temat każdego z dokumentów i procesu składania wniosku o wymianę produktu lub zwrotu kosztów.

Zgłoszenie Reklamacyjne

Jeśli potrzebujesz wymiany produktu, wypełnij formularz Zgłoszenia Reklamacyjnego. Wszystkie niezbędne informacje muszą zostać wypełnione, abyśmy mogli jak najszybciej wykonać Twoją prośbę.

  • Konieczne jest wypełnienie, wydrukowanie, podpisanie i przesłanie formularza Zgłoszenia Reklamacyjnego do każdej reklamacji, którą chcesz złożyć. Zawsze przesyłaj wydrukowany, podpisany, zeskanowany / sfotografowany dokument oraz wypełniony cyfrowy plik PDF.
  • Nie przyjmujemy żadnych produktów przesyłanych za pomocą opłaty za pobraniem.
  • Dostawca zobowiązuje się do uregulowania roszczenia gwarancyjnego na korzyść klienta tak szybko, jak to możliwe i nie później niż 30 dni od daty otrzymania formularza zgłoszenia reklamacyjnego i produktów w nim opisanych
  • Nie przyjmujemy towarów zwróconych później niż 2 lata od ich pierwszej wysyłki do klienta.

Przeczytaj uważnie swoje Zgłoszenie Reklamacyjne przed wysłaniem do nas. Dziękujemy!

Odstąpienie od Umowy

Możesz zwrócić każdy zakupiony produkt i otrzymać zwrot pieniędzy. Oferujemy 30-dniowy okres wypowiedzenia umowy. Jeśli chcesz zwrócić jeden lub nawet wszystkie swoje produkty, wypełnij formularz Odstąpienia od Umowy. Muszą zostać podane wszystkie niezbędne informacje, abyśmy mogli jak najszybciej wykonać Twoją prośbę.

  • Konieczne jest wypełnienie, wydrukowanie, podpisanie i przesłanie formularza Odstąpienia od Umowy do każdego wniosku, który chcesz złożyć. Zawsze przesyłaj wydrukowany, podpisany, zeskanowany / sfotografowany dokument oraz wypełniony cyfrowy plik PDF.
  • Nie przyjmujemy żadnych produktów przesyłanych za pomocą opłaty za pobraniem.
  • Dostawca zobowiązuje się do rozwiązania wniosku o rezygnacji  na korzyść klienta tak szybko, jak to możliwe i nie później niż 30 dni od daty otrzymania formularza odstąpienia od umowy i produktów w nim opisanych.
  • Towar może zostać zwrócony w ciągu 30 dni od daty pierwszej wysyłki do klienta.

Przeczytaj uważnie swoje Odstąpienie od Umowy przed wysłaniem do nas. Dziękujemy!

Często zadawane pytania

Jak długo trwa procedura zgłoszenia reklamacyjnego?

Zgłoszenie reklamacyjne zostanie uregulowane nie później niż 30 dni od daty odbioru, o ile nie zostanie wspólnie uzgodniony dłuższy czas. Warunkiem wstępnym jest dostarczenie wszystkich informacji, które powodują szybkie rozpatrzenie roszczenia. Podstawą ku temu jest wysłanie prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszenia reklamacyjnego.

Czy otrzymam powiadomienie po zmianie statusu procedury składania reklamacji gwarancyjnej?

Zostaną Państwo powiadomieni o wszelkich zmianach statusu roszczenia za pośrednictwem poczty e-mail. Ściśle przestrzegamy procedury zgłaszania reklamacji i staramy się rozwiązać wszelkie roszczenia tak szybko, jak to możliwe.

Kto pokrywa koszty związane ze zwrotem produktów?

Jeśli ponosisz koszty związane ze zwrotem produktów fizycznych, a Twoje roszczenie jest uzasadnione, pokryjemy te koszty na podstawie dowodów zapłaty (takich jak pokwitowanie z urzędu pocztowego lub podobny dokument).

 

Twój zakup został dodany do koszyka

Darmowa wysyłka & 30 dni na zwrot